Som det brukar vara...

Såå.. Varför?

Kategori: Störande flygande varelser.

Usch.

Idag har jag funderat mycket, alldeles för mycket tror jag. Min hjärna känns helt korrupt. (säger man så?, JAG säger så, så snälla, shut the fuck up o bli en sten...)

Har funderat lite på det där med killen som försvann
. Alla pratar om det. Det är konstigt. Alla spekulerar om det ena o det andra, men aftonbladet är värst. Dom är galna. Någon borde typ bomba aftonbladet.
- eh ja..

Jag har funderat
på så mycket idag så jag kommer knappt på något av det jag har funderat på. Jag hade en bra tråd innan jag började skriva, men den sket sig.
- Och ja, det var ju roligt.

Vårat samhälle är sjukt.
Kollade på insider på tv3 igår.
Det var en 18årig tjej med på programmet som hade en 10 månader gammal bebis. Hon hade blivit utslängd på gatan av socialen. Fyndigt gjort av er era jävla nollor.
Hon hade tydligen ingen familj ingenting att vända sig till, men socialen kan slänga ut henne på gatan? Jävla äckel.
Men Aschberg tog hand om det där skulle jag tro.
Han är bra.
- tror jag, ja.

Jag har funderat på en till sak idag (eftersom att det är jag som är funderarn.. )
Ska man vara glad för det man har?
- Ja det ska man.
Tror jag...
Jo, men egentligen borde man vara glad.
Jag är nog det även fast jag inte tänker på det speciellt ofta.
Jag menar...
Jag är rädd att gå ute i mörkret själv. Hade jag inte varit rädd så hade jag ju inte brytt mig om någon kom o slog ihjäl mig med en spikklubba eller en sten. (mer troligt är väl att stenen blir min död.. vem går runt med en spikklubba i Ludvika liksom...)
Är man rädd, så tror jag man bryr sig. Det gör i alla fall jag.
Dessutom så är jag rädd att mista mina vänner jag har, därför bryr jag mig alltså om dem.

Jag är nog egentligen rädd för framtiden också. Men inte så jätterädd egentligen... Jag vet att jag inte kommer stanna kvar i den här hålan, det är den som skrämmer mig mest.

Nu blev det en galen seriös blogg AB från min sida igen.


Undrar om Patrik har det bra med sin säkra uppkoppling. Han hotar just nu med att döda våra grannar, så håll dörrarna stängda och... typ lås dörren, han är galen och vill dricka kiss, vilket absolut inte är normalt.

Men vem är normal egentligen? Inte patrik iaf :D tacka fan för det. haha. <3


Nåja... Vad ska man skriva nu då, blev så galet distraherad av patriks antydan till mord o kissdrickande så jag blev helt till mig. *ruskar på huvudet i hög hastighet.* (med höghastighet menar jag alltså helt banalt snabbt..)

På lördag ska Jag, Deli, Jess och Madre till Västerås o gå på Ikea o Erikslund. det ska bli kul att för engångs skull göra nåt kul.
Och får jag jobba imorn så har jag ju vääärzta turen, då kan jag ju faktiskt shoppa lite också. (wie)

Nu har jag verkligen absolut inget att skriva om
men jag skriver bara för skrivandets skull o för att ni (mina trogna läsare) ska ha något ointressant att läsa.

Idag köpte jag förresten julgardiner.
JA HÖR O HÄPNA!

Här har du en helt sjukt antijulare som köper julgardiner.
Jag gör det för att Madre ska bli lite glad i vågen o tycka att jag är den mest fantastiska idioten som existerar ! :D
Men, dom var fina och dom var billiga, så varför inte försöka få lite julstämning nångång.
Men vi ska inte ha nån jävla gran iår iaf (THANK GOD!!!!!) Fick henne att slunga iväg den förra julen, den var ju fett ful. (den var i plast och jag har inte dödat någon)

Men jag ska nog faktiskt sluta nu... För att det börjar bli jäääävligt ointressant.


MEN GOTT FOLK!

GLÖM INTE ATT KNULLA REGERINGEN PLÅGSAMT! :)




(Puss, fnizz, hihi, tokit vah?*smajl*)
- DOH.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: