Som det brukar vara...

Udda.

Kategori: Störande flygande varelser.

Hej.

Mitt namn är Jennie Skilberg och jag är en urfattig skit som inte får något jobb eller några bidrag.
Jag bor hemma hos min mamma i Ludvika och det liknar skit.


Jag bor i det sketna sverige.

Hej.

Mitt namn är Jennie Skilberg och jag får veta mer saker om andra människor än vad som är nödvändigt.

Ett exempel kommer lastat...
"Men... bara så du vet så har jag liten snopp", sagt av en arbetskollega till M.

Jag vill inte veta. Men ändå så står jag och ler o lyssnar, men går ganska snabbt därifrån och försöker svälja den trevliga nyheten även om det typ var det värsta som kunde ha hänt. Men vi skrattar åt det o tycker den stackars jäveln är den mest patetiska vi träffat i våra dagar.  Efter en flaska vin så bryr man sig ändå inte så mycket.

"du är det vackraste jag någonsin sett", sagt av en random kille/man/slusk 55+
Tack.
Eller snarare; Nej tack..

"du har de mest fantastiska ögon jag sett i hela mitt liv", sagt av en annan random"kille" på 55+
Tack.,
Eller snarare; Nej tack...

Snälla, jag ber dig,
ta mig från den här sketna hålan o ge mig en karl i min egen ålder. Jag vill inte ens höra att jag är det dom påstår, inte när dom snart ska ta pension.

Men jag ler, säger tack, går iväg o skrattar.

Efter en flaska vin bryr jag mig ändå inte.

Hej.

Jag heter Jennie Skilberg och är SJUKT JÄVLA TRÖTT PÅ ATT VARA FAST I DEN HÄR JÄVLA HÅLAN TILLSAMMANS MED ALLA DRÄGG.

puh..

Vad ska man göra?
inget...
Vad finns det att göra ?
inget...
Skriva en jävla blogg om hur meningslöst det är här.
Ja.



Jag är trött på det här livet, jag är redo att gå vidare.
MEN HUR...
Hur ska jag lyckas med det utan pengar?
Svår fråga.


Starta en ny klubb på lunar: KRP
Knulla regeringen plågsamt.



Puss.




Kommentarer

  • Sandra säger:

    Kostar det att bli medlem i KRP?

    2008-11-24 | 00:20:09
    Bloggadress: http://sandraelfberg.blogg.se/
  • saaru säger:

    Tuttifruttikillen for life<3

    2008-11-24 | 15:01:27

Kommentera inlägget här: