Som det brukar vara...

vad är kärlek?

Kategori: Störande flygande varelser.

- Bäbis, slå mig inte, slå mig inte, något mer.



Sådär rolig har jag varit idag typ.. eh..

S ringde o sa att M hade fått magsjuka, så vi skulle egentligen ha gått till konsum o handlat. Men jag kom med den brillianta idén att gå till Lyviken istället. Så det gjorde vi.
Tittade på J's grav för första gången. Kan inte annat säga än att det kändes konstigt. För mig är hon inte borta ännu.
Nåja.

D ville inte att jag skulle komma till honom i veckan
, vilket visserligen gör mig besviken, men samtidigt så förstår jag hans situation, så jag väntar till nästa vecka. Skulle träffat J också var meningen, men samtidigt så vet jag inte vad som är mening med något.

Vad är meningen med att jag bor hemma, har inga pengar, inget jobb, inget liv..
... INGEN FUCKING TING!
Röv.

Visst, livet är väl kanske inte SÅ värdelöst.. OJ JO DET VAR VISST SÅ..


Glad tjej
, det är jag, varje dag, tralalala. (sjunger en trudelutt..)

satt och kollade igenom massa gamla bilder och hittade bland annat på den här
:



hahaha, sara o jag hade varit o köpt sjukt mkt smycken på rean, o så fick vi för oss att jag skulle sätta på mig allt jag hade köpt. (känns som att jag precis sa det till P)
Fint värre =)

Hittade fler dumma bilder, aah vad roligt. Kanske inte för er dårar som läser min blogg, men för mig. höhö.

hultsfred 05, blodpropp o bakfylla.




den ÄR fin :D

och när lyckan är som störst...



SÅ VINNER MAN 2 SPÄNN! :D wööhööööö....



Nu börjar jag få sådär snuskigt tråkigt igen.. Man kanske egentligen skulle sova, men till vilken nytta? Just precis - INGEN!


Tyckte det var lite skoj med bilder :D


Nåja, det får vara slut på det roliga för idag =)


Godnatt, suckers.






Kommentarer


Kommentera inlägget här: