Som det brukar vara...

Glad och arg på samma gång.

Kategori: Störande flygande varelser.

Jag är jätteglad över att äntligen ha fått en lägenhet. Flyttar från den här äckliga hålan om ca en vecka. Grymt nice!

Arg är jag på folk som gång på gång på gång ältar om samma saker dagarna i ända.
Det finns många exempel runt om men jag tänker inte nämna någon.
Jag är less på att de säger sig kämpa för något de inte ens har ansträngt sig över. Jag är trött på att sedan försöka få mig att kämpa för något jag inte ens bryr mig om?

Nu vet säkert ingen vad jag snackar om iochförsig. Men det vet jag och fick jag skriva namn o exakt vad som stör mig skulle jag göra det. Men i skolan lärde jag mig att i en text lägger man aldrig upp namn i ett sammanhang där personen i fråga inte är tillsagd eller tillfrågad om detta är okej. Just därför gör jag det inte.

åh no im ot doing it!!!!!!!!!!!!! ;DD

Hörrni guys, jag ska fan flytta snart !! :D Då slipper jag allt som stör mig !


Jag ska göra ett anonymt tack:

Jag vill tacka dig för den tiden som varit och för alla gånger du ställt upp. Du har försökt hjälpa mig och du har bett om ursäkt de gånger du gjort fel. Jag uppskattar dig otroligt mycket! Tack! Du är grymt bra!


Det var väl typ det! :)




Ciao! =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: