Som det brukar vara...

Mitt liv är underbart!

Kategori: Störande flygande varelser.

Du kan ge dig fan på att mitt liv är sjukt bra just nu!

Jag kom in på skolan jag sökte och ska få flytta ifrån dalarna om typ 20 dagar. Det är så sjukt bra så det går inte att förklara!

Nu är jag på Öddö,
strömstad och chillar bara. Har avslutat en grym vecka med småkids springandes runt benen. Men ack vad underbara dom är. Ångrar verkligen inte mitt val av utbildning.
Träffade så roligt folk när jag jobbade ! Gittan och Stina, har aldrig träffat två damer med sådan härlig attityd och frisinnighet. Skönaste någonsin! Vill bara tacka er alla för en grym vecka. Millis, björn och daniel också! Grymt kul var det !

Jag kom ju in på skolan och jag känner lite småpanik inför det faktiskt. Jag måste återigen packa ner mitt liv i kartonger! Men fyyyy- vad underbart det kommer bli. Oavsett om det blir 22 kvadrat eller 48 så kommer jag älska varje sekund iallafall !

Nej usch o fy,  nu är det kallt. En bastu på det här kanske skulle vara fint :)


Hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: