Som det brukar vara...

Underligt

Kategori: Livet som fisk

Visst är det konstigt hur vissa dagar bara känns helt fantastiska? Hur allt grubblande känns som bortblåst och det pirrar i magen? Jag älskar de här dagarna och ska börja skriva ner dem också. För då kan jag se tillbaka och minnas dem. 

Att vakna med ett leende efter en riktig god natts sömn gör mycket. Det gör inte bara mycket för själen utan också för mig som person. Det är de här dagarna som jag känner mig som mig själv. Helt och hållet. Som den sprudlande person jag egentligen är. 

Så till alla er där ute. Ta hand om varandra idag. Och resten av era liv. Livet är alldeles för kort för att slösas bort på en massa trams <- note to self ;)

Hipp hurra - inte alltid som det brukar vara!  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: