Som det brukar vara...

Basshunter o drömmar.

Kategori: Störande flygande varelser.

NP: Basshunter_-_jag_älskar_dig.mp3
Det enda jag kan säga är OH MY GOD!! Han är så jävla asdålig så de finns inte.


Jag hade en konstig dröm inatt.
Jag åkte tåg. Jag vet var jag skulle. När jag nästan var framme kommer det fram en kille till mig och säger "Jennie, gör det inte. " Då sätter jag en pistol mot hans huvud och trycker av. Jag går av tåget på bestämd hållplats, iskall i hela kroppen. Inte en tanke på att något är fel. Jag går hem till dig, sätt pistolen mot mitt huvud och skjuter mig själv. Blodet sprutar, hjärnsubstansen klistrar sig på väggarna. Jag faller ner på golvet och jag känner hur blodet lägger sig i en pöl runt mig, som ett skydd.
Du kommer hem, släpper alla kassar du handlat i hallen, springer fram. Jag är död. Det finns ett ingångshål och ett utgångshål och en jävla massa blod. Det är det enda. Min själ skulle precis vandra i dig då du plötsligt skjuter dig själv i huvudet och du faller handlöst till marken. Du ligger bredvid mig och vi känner hur våra själar förenas med varandra.. Nu kan vi leva lyckligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: