Som det brukar vara...

Patetiska Communitys.

Kategori: Störande flygande varelser.

Högt upp på listan av patetiska communitys rankar jag www.kamrat.nu och www.Lunarstorm.se .
Jag önskar jag levde på Farmors tid som ung. Då hade jag aldrig känt såhär..

På hennes tid skulle man minsann inte hitta en kille i tonåren som man kärade ner sig i totalt för att sen bli dumpad eller dumpa. Då hittade man en kille, tyckte om den för den, den personen var hur den än betedde sig. Förutom om personen i fråga var elak. Sen gifte dom sig och skaffade barn och levde tillsammans tilld döden skilde dem åt.

Jag var på ica idag med Erik och Jenny. Vi handlade mat. Jag hade 67kr att handla för. Det blev 61. Visst var jag duktig? Jag köpte 1l juice 18.90:-, 1l mjölk 7.90:-, ett baconpaket 8.90:-, en sesamkaka o en påsebullar på rea. Jag och erik höjde rösterna och började disktera de OTROLIGT höga matpriserna. Vi är för härliga. Speciellt han, Det är kul att gå på stan med honom, för alla kollar på undrande på honom.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Sitta o fundera på dig och hur det hade varit om det hade blivit vi två :)
Det må jag säga är en tanke som är fager.. Alla drömmar.. Allt försvann.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: