Som det brukar vara...

Låt mig sova!

Kategori: Störande flygande varelser.

Just nu är det lite kris i huvudet! haha! Jag kan nämligen inte sova. Sover oftast 2h per natt och jag vet inte om jag står ut med det mycket längre till. Visst, man ska väl inte klaga så jävla mycket! Men jag stör mig på det. För jag måste sköta skolan, laga mat, städa o sköta om lägenheten och vara social med mina vänner och andra På det sen. Och det går inte ihop med 2h sömn. Well, jag går till doktorn nästa vecka om det inte slutar. Men nog om det!

Idag har jag och Jenny gått runt på stan o handlat julklappar. Jag köpte till Sara, Ennie och min bror. Sen slutade mitt kort fungera så jag får väl sluta handla för idag bara. Kan titta lite i morgon också. Iofs så har jag bara åt mamma, pappa, farmor o morfar kvar. Och sen till Hans<3 då ! Men jag vet inte vad jag ska köpa åt honom, han är lite lurig! Men jag tror jag har en söt idé! =) men det ska jag kika på i morgon! =)

Uscha, nu är jag bra sömnig. Men jag ska plugga lite nu! Vi ses!


Saknar dig plutten, <33

Kommentarer


Kommentera inlägget här: