Som det brukar vara...

Idioti.

Kategori: Störande flygande varelser.

Jag somnade säkert inte förens vid 4 och mamma väkte mig klockan 6. Jag var så död. Jag ville stanna hemma men jag fick int skita i sista dagen. Men idag har jag iaf vanliga kläder på mig :) det känns på något sätt som om att det är bra, skönt!

Hungern skaver i magsäcken på mig. Den vill att jag ska dämpa den men jag orkar inte nu. Jag vill att någon, vem som helst ska dämpa min hunger efter det jag känner. Mata mig, mata mig med vad som helst.

Jag måste vara på min vakt när jag sitter här o skriver. Tomas får inte se det.. Han är inget vidare. Jag tycker han är lite läskig. Men det kan han väl få vara :)
Ingen är iaf läskigare än han som jagade runt mig på hällarna "/ Jag blev seriöst rädd - haha!

Nej fyfan, jag måste verkligen ta en smörgås.

________________________________________________


Jag har ätit.. och jag äter igen....
Sitter o lyssnar på RadioDalarna.. www.sr.se/dalarna <3 Sveriges sämsta radio..
låtarna radar upp sig.

08:13
Kent "Sverige"
08:19
Lars Winnerbäck "Stockholms Kyss"
08:23
Michael Bublé "Home"

Minnen med lars winnerbäck o kent. Men jag gillar det inte ...
Allt är ett minne blått nu. Allt förbipasserat.. Allt svart är vitt och tvärs om. Kontrast.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: