Som det brukar vara...

Inte ett ord.

Kategori: Störande flygande varelser.

Idag är det torsdag. Det är kväll och jag har precis i stort sett kommit hem. Hem till dessa unkna väggar och tak som jag ska lämna imorgon halv 5 på eftermiddagen. redan halv 7 på morgonen ska jag lämna väggarna o taken som förmodligen pratar med någon. Jag ska jobba. Men imorgon är det sista dagen på ett helt år förmodar jag.

Det är klart jag tänker på dig också. Jag ligger i sängen i mitt rum. Den vi har delat. Vi låg nästan här en hel helg och tyckte om varandra. Eller iaf så tyckte jag om dig. Hur det var för din del vet jag inte längre. Jag visste i måndags. Men efter ditt plötsliga "hejdå, jag vägrar dig nu"-hejdå så vet man inte mkt.
Det är sorgligt. Jag tyckte så bra om dig.. Tycker.. ? vad vet jag. Jo det vet jag.

Patetisk är jag.. det är helt sjukt. men jag kommer ihåg allt med dig, jag skrämmer mig själv.




Blindside - Cute Boring Love

Kommentarer


Kommentera inlägget här: