Som det brukar vara...

Översikt - 2 weeks.

Kategori: Störande flygande varelser.

Han svarade. Han som jag skulle kunna tänka mig en framtid med.. Lille sötisen (: MEN! Nu ska vi prata om andra saker :)

Åkte i fredags.(14juli) Tåget tog 9.22h. Väntetid i Örebro i ca 1.5h. Kul. Vi gick o kollade om han var hemma, men han var inte det =p Jag fick reda på vart han var sen. Bortrest. Utan kommentarer.
Väntetid gbg: ca 1h. Vi tog en paus utanför Nils Ericsson-terminalen eller vad den hette ;P Söta människor. Söta fjortisar <3. Alla älskar vi dem. De hittade en tillplattad ciggarett på marken som de dök efter.
Väntetid uddevalla: Ca2.15h. Det kan jag säga att det sög ganska mycket fet hundtass. Vi käkade på Mc Donalds och sen satte vi oss och spelade fia med knuff. Efter ett tag så kom det ett fyllo o matade norrmannens hund. Jag tyckte hunden var söt, sara tog norrmannen. Hon tyckte han var söt. Men han var luffare.
När vi anlände så kom farsan och hämtade oss med båten så gick vi o la oss. Men somnade inte förens runt 6. dagen efter var ganska deg. Sedan på måndagen så kollade vi på talangjakten. Så söta barn :)

Dagarna gick och vi solade och badade, Var i Nordby och sånt. KÄkade glass när vi var i stan. Vi hade det helt enkelt jävligt bra. Men... Jag saknade dig. Hela tiden.. Många sömnlösa nätter. När jag tillslut fick tag på dig så lättade det i sinnet lite. Men inte så mycket med tanke på situationen .... Men jag tycker om dig.. Så himla mycket..


Men vissa timmar hade man annat i tankarna.. Greger till exempel.. Så charmig. Men inget slår iofs dig. Synd det. Sen kom Johan och HulKKen (saraaaaaaaaaaaaaaa! xD). Yum-Mie.. However så slår inget dig. Du sitter fastsvetsad innanför mitt äckliga pannben! Well well... Let the time show its way.

Pappa fick ett getingstick och han är sjukt allergisk.. Så han fick en jättesöt blåsa på foten plus att han knappt kunde gå så det blev akuten .. >Två ggr till och med.. Men ja.. Han klarar sig :) Han klarar sig alltid...

Saknar Nippe o krille o RadioPrime redan .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: