Som det brukar vara...

Frukostknaper o Keso.

Kategori: Störande flygande varelser.

Jag är tom idag. Och jag måste få erkänna jag älskar den känslan, för det gör jag. Den är så oerhört vacker och självsäker. Jag känner mig vinnande men samtidigt förlorande och ljugande samtidigt som jag pratar sanning. Jag visar inget samtidigt som jag inte döljer något och tvärs om. Det är en ny känsla inom mig som håller på att bildas, Jag vet inte vad det är för något. Men jag känner igen det.. Det är ett välkänt välpirr som bara snurrar runt i mitt huvud samtidigt som jag mår illa av tanken.

Jag ringde dig igår, det gjorde jag. Och det kan jag ju säga var mindre bra. Det fick mig att kräkas. Pizza.
Det är det där bara DU säger som gör mig så svag att jag knappt vill äta. Jag vill knappt sova och knappt prata, sitta, stå eller gå. Du finns här, du finns i mig. Ständigt. Jag gillar inte känslan om du trodde det. Jag hatar det. Och ibland undrar jag om du säger de där orden bara för att få mig att må såhär...

Döda mig för det jag gjorde. Det är inte mänskligt.. eller är det det ? Men jag vet inte om jag är nån människa. Jag verkar mer vara något slags objekt. Nu spelar dom Paris Hilton - Nothing in this world på p3star. Jag tycker låten är okej.. Men det är bara för att allt som jag hör just nu omvandlas till suddiga ljud som leker arga lekar med mig i huvudet.

Jag vill bara tillägga att jag är väldigt kärleksfull och att mänskligheten håller på att elimineras <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: