Som det brukar vara...

jobbigt OntIMagen-pirr! :D

Kategori: Störande flygande varelser.

Ja, det kan man säga att jag har. Ganska brutalt mycket OntImagen-pirr också. Men välkänt.

Idag har vi tagit så himla mycket kort, men vi hörde ryktet om att Staffans lager har brunnit så... ? :O han kom aldrig idag heller! Men det var ju som det var. Kom just precis nu på att han skulle komma till oss mellan 14.00 och 14.30. Men vi gick ju klockan 14.00 :O Jääklar vad skit vi kommer få för det i morgon. Och jag vettitusan vad vi ska skylla på. Well, det är morgondagens problem. Ingen kan göra något åt det nu ändå!

Idag är det tisdag och imorgon är det onsdag. Sen är det TORSDAG o dan där på är det fan fredag och jag är så nervös att jag håller på att få ett seriöst breakdown. Fyfan, jag var uppe igår till 02.30 ungefär och städade saker som inte ens behövdes städas. Jag gick igenom allt.. och idag har jag varit lagom hispig ! Men det är väl bra.. Synd bara att jag ska skaka så hemskt i händerna. Men men! det går säkert över :D


Men nu kommer snart Ennie över o ska drickalite kaffe! så nu ska jag kila!




Puuusssssssss, längtar :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: