Som det brukar vara...

Praktik.

Kategori: Störande flygande varelser.

Idag är det torsdag och det har varit den nionde dagen på APU:n! I början på dagen var det skitkul för allt gick som smort gräddmos! alla "reduceringar" blev pissbra och jag o sara hurrade o firade med en liten vals till musiken som hördes från fotostudion. Men sen när vi insåg att vi inte fick vara i fotostudion så mkt i morgon så dog allt vårat hopp om välfärd och välmående! Haha, vi började stryka kläderna och ta kort på dem.

- MEN DET ÄR FÖR LJUS PÅ MAGEN!
- Ja, jag vet det..
- Fixa?!


När vi väl fixat det så var det nåt annat fel ^^, Men vi fick ihop en 100 kort iaf. Och det var på TVÅ olika dräkter! YIPPI! sen gav vi seriöst upp när vi såg alla rynkor.. Men det är bara att fortsätta i morgon <3

Helgen blir nice. Imorgon ska jag hem o träffa pappa o farmor o mamma. Sen ska jag säkert träffa min bror också ! Jag ska ge han ett kg kiwi! Han måste friskna till ! :)
På lördag ska jag och Ennie åka upp till Falun o kolla på PrisonBreak o förmodligen äta störtgod mat! Så ska hon sova här o på söndag ska jag försöka åstadkomma nåt gott till sara på hennes 17års dag!


DUÄRSÅSÖT<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: