Som det brukar vara...

Sleepless.

Kategori: Störande flygande varelser.

Sömnlös vandrar jag omkring i de väntansfulla dagar. Jag saknar HANS! <3

Jag satt uppe till halv 5 i morse och redigerade en massa fula kort, sov till kl 8. Och jag känner på mig att det kommer bli samma visa idag igen.  Jag är inte trött. Inte ett dugg.
APU:n började klockan 10 som alla andra dagar. Vi gick upp till personalrummet(fikarnas paradis) och hämtade väskan med de resterande saker som Staffan lämnat där igår kväll. Jag måste säga att så roligt som vi hade idag har vi knappast haft på hela APU:n. Det var klockrent! För i den väskan fanns allt man kunde önska sig. Pungskydd, hjälmar, kroppsskydd av olika slag, handskar och boxningshandskar. Och vi kunde naturligtvis inte motstå att sätta på oss det där ! Så det gjorde vi och poserade framför kameran. Sen kom Erik in o satte på sig lite han med! haha, det var så jävla roligt. Sen tog vi lite andra posekort på honom. Med guldskynken o rött :D nice blev det.

Sen när vi slutade 15.40 så tog jag och Erik bussen till Ludvika för han skulle hämta sitt smink. Så träffade jag mamsen en snabbis. Stötte faktiskt på Pappa också! <3 Sen åkte vi tillbaka igen efter en halvtimme! och i borlänge så bytte vi ju buss. Där var det en alkis som fått sin väska stulen. Jag tyckte faktiskt synd om honom ! :( Men men, han var väl lite slarvig änna! Hoppas det löste sig för honom iaf! :)

och nu har jag kommit hem och sitter och tänker på den vackraste människan på hela vår jord och funderar på en varm dusch! det vore underbart.. fryser som attsing.. Kooom hit o värm mig sötunge! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: