Som det brukar vara...

Mycket onödigt.

Kategori: Störande flygande varelser.

Från min sida så är all energi jag lägger ner på att tänka på hur det kunde ha blivit ganska onödig egentligen. Det blir ju inte bättre iaf.  Låt oss se det så istället..

Nu har jag precis duschat och var bara tvungen att ta den blå handduken :) Om ca 40 minuter kommer Ennie tillbaka så ska vi laga mat lagom tills mamma kommer hem.. !

Ennie är en förbannat bra vän.. Hon förstår mig alltid på alla sätt och vis även om vi säkert döljer tusentals saker för varandra.. åtminstone tre.

Jag och Erik testade en massagestol i kupolen förra veckan och jag tror inte det var så himla bra för min rygg alltså ^^, Har fortfarande helt kolosalt ont! xD Men jag gillar det. Det får mig att tänka på annat.
Och foten blir heller aldrig bra. Gjorde illa den så  jävla mycket här om dagen.. trodde fan jag skulle smälla av :D Mmm.. Nog om det!

Snart är det nog dags för den där ålandsresan jag skulle bjuda Joseph på. Men han ska naturligtvis inte med. Vill inte ens fråga med tanke på att vi inte pratar med varandra längre. Det är väl jag som pratar typ..  Helt i onödan. Han säger att han fortfarande bryr sig om mig. Men det känns som om det kvittar.. Eller nej det är klart det inte gör.  Men aja.. jag orkar inte.

Haha, låg o tänkte på hultsfred igår. Fyfan vad kul jag hade egentligen! =) Jag o josch gick o dansade vid smk-gänget en snabbis :D haha fan vad fult ! typ 200 pers stod på en plätt o bara öste! Har för mig att det var på onsdagen!  o så juicemannen som blandade så starka groggar så man såg dollarsedlar framför ögonen bara man luktade på det ! Men det var inge starkt alls va ?;) haha cp :-)

Hur kul var det inte när vi skulle gå o duscha o jag såg inget =p Allt var svart så varför inte lägga sig utanför bajamajorna o typ dö ett tag ;p Men vi kom iväg tillslut. Så väl vid duscheriet så var det en tjej .. en mörkhyad tjej. så helt plötsligt säger hon: "Kolla vad brun jag har blivit!" haha, jag kunde inte hålla mig för skratt där alltså! xD

Sista kvällen var nog ändå den bästa och den mest känslosamma kvällen. Den vill jag inte skriva något om för då kommer jag säkert börja böla. Eftersom jag har en tendens att vara lite onöndigt sentimental efter hultsfred =p Undrar jag vad det beror på! Aja! Nu ska jag klä på mig för snart kommer Ennie :)


01_Korn_-_Word_up_!.mp3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: