Som det brukar vara...

Äntligen! Äntligen säger jag bara! :)

Kategori: Störande flygande varelser.

Äntligen har Chevelle producerat ny musik och det gör mig öm i hela kroppen. I två år har det varit tyst. Men nu är de tillbaka och har släppt singeln till den kommande skivan. Låten heter "well enough alone" och är så himelskt bra.


Why we leave well enough alone.
Never thought about the sin.

So fed up. What's with the seams?
Observantly disturbed.
This pity weigh-in, penetrates my skin.
So sensitive, makes me sick.


Like before, makes no sense.
Never coming, always leaving.
Like before, help the substance.
Sink in deeper, can't reveal.




Min levesubstans är torr och spräcklig. Vad är det som händer?

Det känns som om att jag balanserar på en lina över lava.. ramlar jag av linan är det kört. Jag måste göra ett val. Gå framåt, vägen är längre men bättre, Gå bakåt, vägen dit är kortare men sämre.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: