Som det brukar vara...

Tack...

Kategori: Störande flygande varelser.

Vi var i Enviken igår. Och eftersom Herr Thomas sa att dom NOG inte skulle sluta innan 01.00 så åkte vi dit så att vi var där 23.00. O när vi kom fram så var det slut. Så där hade vi åkt 10 mil helt i onödan. Tack.. ?
Men att deppa ihop för det gör ingen nytta. Våran buss skulle inte gå förens 05.35 på morgonen. Så vi börjar traska mot skylten "Falun 29".. 3 mil kvar, gå gå gå ... Neru! (dialog)

S - Kolla vad mörkt det är där borta...
bil kommer förbi..
J - Bara så du vet så liftade jag nu.
Bilen saktar in...
S - HAAAA, Jennie!! bilen saktar in!

Så fick vi lifta med en skitschysst kille som bodde i Enviksbyn!  Så mycket som vi var i skogen igår har vi nog inte varit sen skogspraon i 8an!
Men men, Sara fick sitta i mitt knä hela vägen till Falun men det gick väl. Och under den resan drack jag upp mitt vin som jag hade i min flaska så när vi kom till stan var jag rätt vinglig. Men det var skoj! Faluns gator var täkta med liv! (tillskillnad från Enviken)
Människor pratade med oss och var riktigt roliga. jag trodde vi hade blivit spöken i Enviken, men inte då!

Nu hoppas jag att du skrattar, eller gråter.

Nu måste jag koppla av medl ite The Simpsons - hit and run.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: