Som det brukar vara...

Mänskligheten borde ruttna.

Kategori: Störande flygande varelser.

För allas bästa borde alla ta kollektivt självmord. Eller borde vi?

Mänskligheten är det mest korkade påfund som någonsin existerat. Förstörelse och förströelse är det vi sysslar med om dagarna. Sårar vi inte någons känslor så dödar vi någon, våldtar, vanställer någons liv på annat sätt eller krigar.
Krig är något mänskligheten har stor passion för. Vi tycker om att betala för att döda oskydliga människor pågrund av löjliga summor pengar eller för att kanske den ena "stora mannen" har sagt fel sak till den andra "stora mannen". Kolla bara på Usama Bin Laden och President Bush. Det är två helt totalt sinnesvanställda människor som på något vis inte borde få finnas. Varför?
Jo, för att så många liv som dom tagit Helt i onödan (trots deras hemliga vänskapsrelation) i diverse länder är inte rätt, inte av de orsakerna.
Nu tycker ni som läser det här att jag är "ToTaalt" (betoning på T:ena) ute o cyklar eftersom jag i början nämnde kollektivt självmord, eller hur? Då kan jag börja min argumentation såhär

- Låt oss se det såhär. Eller okej, vi gör klart för oss att mänskligheten är vrickad och borde börja tänka lite längre än till tröskeln.  Pengar är det som för det mesta är det första som utlöser ett krig, ett mord och alla vet vad. Vad är pengar?
Pengar är något som inte fanns från början. Men det har funnits himleskt länge.  Därför tycker alla som är rika att "Pengar, ja men det är ju den bästa uppfinningen som någonsin skapats. på såhär vis kan vi ju skapa den mest groteska orättvisan på hela jorden! Pengar är bra!", o sedan lyser det i ögonen på dem, de lyriska jävlarna. Jag ska inte säga att det är fel på rika människor, tvärt om, "de flesta" har ju jobbat ihop dessa rikedomar. ( i alla fall ca 10% av alla på hela jorden) De andra stackrarna har istället fått ärva miljaders miljoner och sitter där på sin feta röv och gör inget. Kul! .. För dem i alla fall.

All girighet började lååångt tillbaka i tiden då guldet hittades av en slump förmodligen. Vem kom på att guldet var så Fruktansvärt värdefullt ? Typiskt mänskligheten. Att hitta på något som gör en rik, uppfinna. Vad säger Egentligen att guld är värt så Fruktansvärt mycket pengar, Egentligen alltså. Ha ?
på 1500-talet användes bara mynt för att de hade inte kommit på att de kunde göra fina papperslappar med en remsa silver eller guld i på den tiden. Jaja nog om pengar..

Eller nej.
Se på forskare. (se dialog nedan)

Forskare - Hej jag är Forskare, vad är du?
Patient - Hejsan, Jag är sjuk. Jag har det dödliga viruset HIV.
Forskare - Jaså, det var synd. Tur det finns bromsmedicin som jag uppfunnit.
Patient - Ja, men varför finns inget fullständigt bot?
Forskare - det är klart det finns min vän, Men det finns inga pengar så vi kan göra det.
Patient - Jaha okej, men det finns saker så ni kan få fram bot?
Forskare - Jajamensan! Men som sagt, No money! (sarkastiskt och nervöst skratt )

Kul hur det är egentligen eller hur?

Samma sak gäller all forskning. Det finns material och utrustning men inga PENGAR!!
VarFAN är dom då? Helvetes dumma jävel att komma på pengar, skit.


Död åt mänskligheten bara. Och nej jag är ingen jävla extremist på sånthär, men jag blir bara arg på att folk ska DÖ för att pengar uppfanns.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: