Som det brukar vara...

things COULD change. I didn't say it would.

Kategori: Störande flygande varelser.

Nu har januari månad kommit en bit och åldrats. Det är den tjugoförsta idag och vi har varit gifta i drygt ett år nu. Tobias har lärt sig gå och Klara hon skriker och skriker. Vår lilla gullunge har kolik men det kommer väl att gå över om ett tag. Jag kommer så väl ihåg hur det var med lille Tobias, usch stackaren.

Jag fyllde 30 förra måndagen och X bjöd mig på en jättegullig liten resa till Spanien där vi spenderade en vecka med sol och bad. Barnens mormor fick ta hand om dem och det lider hon inte av. Hon älskar dem verkligen och dom älskar henne med. Alltid när vi ska åka till deras mormor så blir dom alldels tokiga, så det är härlig. Eller ja, Klara må inte förstå så mycket ännu. Men Tobias hänger ju med lite iaf.

Ludvika är sig likt. Och här har jag spenderat hela mitt liv tillsammans med X . Jag träffade honom veckan innan jag skulle fylla 18 och våran kärlek har hållt sen dess. Vi älskar verkligen varandra och vi gör många saker tillsammans. Vi köpte ett hus när vi var 23-24 ute i norrvik. Det ligger nära vattnet och det är verkligen jättemysigt och barnvänligt. Vi har tillochmed en egen brygga som vi byggt. Vi har jättetrevliga grannar också, Monica och Per heter dom. Dom har flyttat hit från Råå. Det ligger i skåne så vi har förståelse för dem. Dom har också barn så det är ju perfekt.



NOOOOO WAAAAYYY!!!! Gbg, here we come.. (om nåt år! xD )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: