Som det brukar vara...

mjölkfetish?

Kategori: Störande flygande varelser.

Kan nästa vara så.

1. I torsdags så tippade jag nämligen ut ett HELT glas mjölk på mig själv i matsalen vilket inte var så hemskt jättekul. Fyfan vad det var hemskt, men jag tror jag lyckades hålla den röda genanta färgen borta från mitt ansikte i alla fall. Hoppas det, annars hade nog någon sagt något.
Allt detta pga en stor potatis dock..

2. Fredag så skulle jag ta mjölk ur atomatjäveln, så rann det över hela fingrarna..

3. Nyss skulle jag ta ett glas mjölk o hällde på något vis ner hälften innan för tröjan.. Mindre nice, mindre coolt.

Jag vet inte vad detta beror på. Kanske är det så att jag är förbannat klantig. OCH så tror jag nog att jag har större mun än vad jag har! Kan stämma, kan stämma..



Mjölkfetish Thomas.. Är det något för dig ? ;D haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: