Som det brukar vara...

Jobba, jobba, jobba...

Kategori: Störande flygande varelser.

Ja det är vad jag tillbringar mina kvällar på helgerna med.. 23 - 03, skoj. Men det blir oftast bara 24 -
02(-/04) ^^, eftersom ja bestämmer under de timmarna själv så är jag väl ändå ganska bäst. jag har lyckats alla gånger, men igår var det nästan hopplöst. Helt sjuuukt mycket folk på harrys, men desvärre inget på etage typ.

Nu känner jag mig gaaaanska ensam jao =p Mobbat :) Men det blir bättre, eller hur.. No shit.

och jag hatar Erik o jonte o jenny för att dom är i Polen.. Miss you hun'z :)

O nu snart måste jag väl börja välja outfit o makeup =P HAHA, gliid.. orka.. JADÅ.

haha jag läste mina inlägg från förra sommaren.. det är liite deprimerande :) Men samtidigt en fest att höra att han har ett stabilt liv just nu, var han än befinner sig, vill inte veta :) Vill, vill jag, men jag får inte. Inte för hjärnan..
Nu ska vi fokusera på annat. Jobba, jobba, jobba... manikyrade mina naglar nyss, fyfan va gay, men det är okej =)

Nu ska jag börja fokusera, lyssna på timbaland och grejsa ! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: