Som det brukar vara...

butterfly effect.

Kategori: Störande flygande varelser.

Nu har ännu en helg strax passerat och denna har varit lika kort som alla de andra.
Det känns dock som att nu när skolan snart är slut så kommer helgerna bli ännu kortare, när man börjar jobba alltså. Mja, jag har jobb. Eller, ja, sommarjobb... suck. Och där tänker jag absolut inte jobba sen.
Det kommer nog bli så att jag flyttar till Örebro. Allt mer pekar på det.

Hur som... Helgen bestod av vin, ost, kex och massa behövligt snack på fredagen. Satt med mamma, mammas vän och sara. Sen gick mamma o siv iväg. Så satt jag o sara o pratade om allt o inget :)
På lördagen, dvs "idag" om klockan inte hade varit en sådan viktig sak i våra liv, så hyrde vi film, kollade på den och sen blev det butterfly effect på TV. Det tackar vi för. Det är nog en absolut favoritfilm från min sida. Även om den är otroligt osannolik så är den bara förjävla bra rent ut sagt.
Men men, imorgon får se vad som händer. Ska försöka sova längre än till 8 i alla fall. Dock lite svårt när vi verkar ha en sumobrottare som reklambud. Det är galet. Det låter som att en hel elefantsvärm springer i trappan, sjukt störande. Men inte så mycket att göra åt, haha.

Veckan som kommer blir nog bra :) Får se när daniel dyker upp osv!


Nu är jag mest uttråkad
och har faktiskt liiiite små ångest fortfarande över att jag inte har gjort så mkt som jag skulle ha behövt göra den här helgen.. men jag får faktiskt ta tag i det nu.. kanske imorgon. Skulle faktiskt göra mig själv en tjänst!
Kanske till o med ska göra något nu ^^ Är jag så duktig måntro? det återstår att se...

Nu ska jag fundera på det och sen ska jag väl sova :)


Hau det. / J

Kommentarer


Kommentera inlägget här: