Som det brukar vara...

Och du är ånga, spår av ett moln, I en dröm om att fly till någonting nytt .

Kategori: Störande flygande varelser.

Återigen faller tankarna fel. Men ändå så rätt. Likadana tankar föll för många år sedan, då om ett annat ansikte långt bort.

Du är så nära inpå, men ändå så långt bort utom räckhåll. Så tätt intill mina andetag men fortfarande inte här.
- du är ånga, spår av ett moln, I en dröm om att fly till någonting nytt .
Verkligen så sant. Så verkligt, så underbart och alla tankar på dig gör mig glad, även om jag inte gillar det. Egentligen älskar jag det. men det är så fel, så fel. men ändå så rätt

allting är in och ut, bak och fram och tvärs om på sned och felvänt åt alla håll och kanter som går,

jag vet inte vad det här är :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: