Som det brukar vara...

Tomorrow she's gone.

Kategori: Störande flygande varelser.

haha det lät läskigt skrämmande.

Men hursomhaver så åker Ennie till Norge imorgon. Det kommer bli tomt utan henne faktiskt, Men det får väl gå :) Men frågan är vem jag ska dricka kaffe med på morgonen o prata killproblem med. Haha. Men som sagt, det får gå.
Sex veckor ska väl gå snabbt... 1½ månad. Suck*

Vi skulle ut och äta middag tänkte vi, som lite farvälvikommersaknadig-middag. Så vi traskade ner på stan igår och så var den enda lämpliga restaurangen stängd till första maj. Högst irriterande men ändå så typiskt och skrattretande. Så jag, Ennie och Sara .. eller snarare Ennie bestämde att vi skulle ta en pizzeria istället. haha. Usch jag känner nästan hur jag rapar den äckliga pizzan ännu. Iochförsig är den inte äcklig.. men det är hur magen blir att må efteråt - helt paj! men men, det fick gå. Sen kollade vi på sju prison break avsnitt. det var mysigt. Iofs så fuskade och slutade kolla vid två på natten. och började igen klockan åtta på morgonen :) men det var mys.

usch vad jag kommer sakna henne :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: