Som det brukar vara...

a difficult choice

Kategori: Störande flygande varelser.

I alla fall var det så vi trodde.

De senaste dagarna har varit minst sagt förvirrande.

Jag har gjort saker som jag förvisso inte alls ångrar, men ibland förvånas jag över mig själv.
Hur tänkte jag? Varför gör jag det? Varför känner jag så? Säg det.
Jag har inga svar, men jag är påväg att få.

Tack för en underbar kväll
, du vet vem du är, du visade mig i alla fall hur en människa fungerar. På riktigt.
Med ord som kändes noga utvalda men som inte behövde vara det.

Jag känner mig konstig, men det har jag alltid varit.
Jag sitter här i ett kolsvart rum, klockan är ca 06.00, jag kan inte sova och jag är inte trött. Inte ett dugg.
Funderar starkt på att inte sova alls, inte överhuvudtaget så kanske man kan sova senare idag och vara pigg på nyårsafton. Skulle ändå behöva åka till stan imorn o kolla på ett par nya vinterskor. Är det värt det ? Jag vet inte.

Vet du? Hör av dig isåfall, jag är rätt förvirrad angående allt just nu.

haha N's kisseluring rev sönder mitt finger idag, totalt! haha, men det var verkligen den finaste(!!!) katten jag någonsin sett.(Ledsen Deli, dina får komma delad andraplats nu :P)
+ att katten verkligen gillade mig OCH jag har klappat massa hund ! (framsteg, framsteg!(dock var det bara en hund, men den var stor!!!) ) <-- Parantes i parantesen! :D

Nåja. nu ska jag lägga mig o lyssna på musik o spela kort på min "ashäftiga" (inom riktigt stora citationstecken) Ipod !


Puss på er alla, o på dig speciellt! :)

Tack än engång !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: