Som det brukar vara...

hej grisnisse.

Kategori: Störande flygande varelser.

The tip of the day :


James Morrison - Love is hard

... Och hela hans nya skiva. (första är dock bäst..)

Synd bara att Nelly Furtado sjunger
med i hans "nya singel" Broken strings.
Hon har ingen bra röst o förstör typ hela låten.
men det är bara en låt, tacka för det.

Idag har vi julfixat lite hemma.
Är emot julen, men vad gör man inte för laget ?

Dessutom fick jag en tvådagars hangover från i Lördags.
Tack.
Tror det berodde på att jag insisterade på att dricka Deli's vin ur Hawaiiglaset.
Men det var kul, även om jag var sjukt dryg mot Martin haha.

Dessutom så kan E dra åt helvete!
Och jag menar det..
fyfan lägg ner ditt snusk...

ville bara påpeka det, GRIS!!!!

haha.


Jag vet inte vad jag ska göra.. jag har tråkigt.
Patrik borde logga in på msn tycker jag.

Min katt står och luktar på ett ljus, jag tror det är fler som tappat livslusten...



Hejdå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: