Som det brukar vara...

Me dunno..

Kategori: Störande flygande varelser.

Ohnej det gör jag inte.

På tal om vad?
Jag vet inte.


Patrik var här i helgen
och det var väla kul! Vi gjorde egentligen inte speciellt mycket men det var lite kul i alla fall.
Han kom hit i fredags o åkte nyss, haha, det blir så tomt hemma när man haft besök en hel helg o så blir det helt tyst.
Förutom att mamma dammsuger och katten jamar, men det är ändå samma deprimerande tystnad som alltid, och tystnaden blir värre när någon utomstående har åkt och så vidare.

Nåja. Jag hoppas bara att allt fortfarande är som vanligt och bla bla bla...

(det där talade ju i och för sig för sig självt haha.)


Alla är upptagna idag
också verkar det som. Träffade Rickard på stationen, fan vad längesen man pratade med honom. Kul var det!                                      Hej rickard ^^ haha

Undrar vad man ska göra nu då.

Fortsätta julbaket kanske, men samtidigt har jag noll ork över huvudtaget.
Känns som att hela jag har förvandlats till en gelégubbe som dallrar om nån tar på mig.
Jag känner mig som en idiot.


Jag kanske är en idiot? Vem vet, inte jag, trallalala.

Nåja, nu ska jag stänga av allt som handlar om känslor och sånt att göra i ett par veckor framöver.
Jag är så SJUKT trött på allt och de flesta.
Fortsätter jag skriva nu så kommer jag börja grina och hur manligt är det på en skala?
- Inte alls skulle jag vilja säga..


Hejdå.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: