Som det brukar vara...

underligt jobbigt.

Kategori: Störande flygande varelser.

Idag är det ingen bra dag, och inte igår heller.
Igår vaknade jag 15.20.
Eller ja, snarare så väkte min mor mig då..
Senare på kvällen så var vi ju tvungna att smaka på lite av det vi hade köpt på båten.
Det var gott.
T kom förbi på kvällen o det var både underligt och jobbigt.
Har inte riktigt förstått anledningen ännu!
Vi pratade väl lite om ingenting och sen åkte han igen vid midnatt.

Jag vet inte vad, men det känns inte riktigt bra nu..

Och så vill jag bara säga förlåt till Patrik för att jag ringde igår, kände mig bara jättekonstig o ville prata med någon som förstår mig o som gör mig glad.
Hoppas att det inte gjorde allt för mkt :)


Idag vaknade jag runt 13.00
och mådde inte allt för bra. Mår fortfarande inte speciellt bra alls faktiskt.
Nu blev det en "tyckasyndommig"-blogg.
Men vad gör man inte för laget.

idag är ingen bra dag
och jag har så SJUKT jävla ont i magen.
Kräkas AB.

Hälsa jesus.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: