Som det brukar vara...

orka...?

Kategori: Störande flygande varelser.

Ännu en meningslös Torsdag har passerat. snart...
Igår var det Sverige - Ryssland och jag vill inte ens diskutera den matchen för då kommer den här bloggen bli fylld med fula ord och saker jag vill göra med bägge lagen (vilket inte inkluderar något trevligt).

Igår var en dålig dag på alla sätt och vis. Eller ja, det började väl fint med drinkarna vi gjorde, jättegoda faktiskt. Tur att något var bra igår då, men vi kan hitta något negativt i det med. Jag tål inte sprit, så heeeööh... (och mamma säger att det är alkisvarning på mig, vilket gjorde mig fett arg och ledsen och besviken.. ) Sluta hacka på mig, jag vet vad jag gör. OK?

Så fotbollen sög.. Sen ringde jag D
. Det var inte som vanligt igår.. Märkte direkt att det var något som var fel. Jag har tydligen missuppfattat allt. Allt. Men det är väl bra? nej. Men huvudsaken jag har min flarra sprit och mina 14 biror på bordet som ja kan sänka.. (nej jag har det inte. )
Chocken var det. Sen var ju jag cool och inte konfronterade det, utan bara drog på lite attityd och var allmänt linjerad och rak. orka mig ibland. men det kändes som om att förstör jag det nu så är det förstört föralltid. Vilket det kanske ändå redan är eftersom jag är som jag är ? jag duger inte, det får jag acceptera! + att jag är ju alkis också. Nu är jag väldigt negativ, men jag känner mig så himla ... nej jag kan inte förklara. Jag kan förklara med ett ljud.

Nej men så det blev etage igår och festen var fin. dansade o hade relativt kul förutom att jag inte var mig själv riktigt och drack för mkt och hade inte kontroll över vad jag gjorde riktigt.. tur att jag ska flytta härifrån på Söndag.

På tal om flytten.. orka flytta hem nu :/ har ju blivit bäztiz med maddiz o hennes mamz. Fan vad jag kommer sakna maddiz :) vi har kastat GRIS med en rockring ett par dagar här.
OCH på tal om det så är det en skitsnygg kille som målar här. Var man tvungen att flytta nu alltså =p jefla skit =)
Nee så snygg var han kanske inte.. men han hade snygg röv :D och målare är ju en charm för sig. (låter som att D redan är glömd.men nee. lite drömma kan alla )

Men lite trött på ensamheten är man väl.
men kan inte göra något åt det. Jag inser nu att madde25__hotmail.com har rätt. Jag är ful, äcklig patetisk, har inga vänner och kan lika gärna dö! det är citerat från vad hon tycker om mig. *host* hon ? ofta.. Undrar vem det är som älskar mig så mkt :) skulle vara intressant. Men jag antar att jag vet, man ska inte göra sig osams med dom stora grabbarna =) mys,

Något sa mig precis att bloggen blev fett lång utan att jag skrev om hur jag ville smeka sönder ryssarna :)

Peace and love på måndag, fett grymt,. Sen kommer jag få träffa masse igen :) saknar dig vännen !! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: