Som det brukar vara...

Peace and Love.

Kategori: Störande flygande varelser.

Måndagen den 23 juni åkte vi till Borlänge för att åka på festivalen som befinner sig där. Första kvällen satte vi oss med grannarna och började bekanta oss. Tisdagen likaså, idag kom även Björn hit och gjorde oss sällskap.
På onsdagen dock så började det hända saker. Dan skulle komma hit idag och hanna, elias, erik? många skulle komma.

Hanna kom på onsdagen iaf som tur var. Vi hade sjukt kul nästan hela festivalen.
jag kommer ihåg mer än vad jag vill komma ihåg efter den här festivalen faktiskt.. mycket bra.

och jag har gjort saker som jag absolut inte ångrar. Förlåt, men så är det. Jag vet inte om det var bra eller dåligt för mig. Just nu känns det kasst.

Anledningen för att det kanske känns kasst är för att hannas ex vill döda mig. Orka honom.

nu ska jag tänka på något annat en sekund...

Peace.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: