Som det brukar vara...

farewell now and goodbye

Kategori: Störande flygande varelser.

Nu sitter jag här igen och lyssnar på Vincent. haha. Helt såld bara. Först avskydde jag honom men nu går det inte en dag utan vincan på lyssning ^^
Hans musik gör mig bara helt enkelt väldigt glad, och det behövs.

Visst är det alltid bra att vara glad men ibland lär man ju vara lite nedstämd också. Alla har vi våra perioder. Och just nu har jag en väldigt bra period och bara längtar efter nya dagar och nya utmaningar. Visserligen kanske det känns så pass bra nu för att vi inte varit i skolan på sex veckor. Men samtidigt ska det bli skönt att få komma tillbaka.  Men ännumera längtar jag till studenten, balen och mitt sommarjobb. Och sen flyttar jag nog som sagt till Örebro och drygar med brorsan. Ska bli underbart att få testa på ett annat liv. Men mina dåliga skämt kommer nog alltid att följa med mig . :)

Jag och en av mina bästa vänner Ennie satt på mammas balkong idag o pratade lite. Hon ska åka till Norge snart på sin praktik och sedan blir hon nog kvar där som det låter på henne. Sorgligt, men alla måste vi göra vad vi tycker och vill. Och hem kommer hon ju någongång förhoppningsvis ;) om hon inte gifter sig med någon rik norrman då! haha. Hon kommer säkert stormtrivas och jag kommer sakna henne som tusan.
Det blir till att använda denna korta tid som är kvar nu effektivt.

Och imorgon blir det etage igen för sista gången på läänge. Nu finns inte mycket resurser till något festande på länge. Balen och studenten kommer ta mycket pengar. Men det ska bli skönt !
Det är verkligen slut på barnalivet nu. Nu ska man skaffa jobb och klara sig själv helt och hållet. Ska bli skönt, verkligen.. Slippa allt tjat och gnäbb. Speciellt från en speciell Gubbe.
Surt att han ska vara som han är. Men jag kan ju inte annat än att säga att jag älskar honom för det, trots allt.. karlar, karlar ^^

Och min balklänning är verklligen en fröjd för ögat :) så glad över att jag ändå bestämde mig för att gå på balen. En gång i livet man får känna sig riktigt fin. Kul det ju :D

Men ja... får väl se vart man hamnar sen i höst. Hoppas på något riktigt trivsamt i alla fall. Och brorsan har ju inga problem med att jag hamnar hos honom ett tag verkar det som. Honom älskar jag också. Han är verkligen en stjärna för mig. Bästa brorsan någonsin. Hur bra som helst! ^^

nu sitter jag och skriver såhär mycket igen.. Men fan.. jag mår bra.. Skål på det :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: