Som det brukar vara...

holy cow...

Kategori: Störande flygande varelser.

att läsa igenom är att se att detta är nog fan inte jag...

mitt jag är mer dåliga skämt om kattdregel såsom ett ännu tråkigare skämt som går ut på att peka på någon och säga "öj, det där är ju din pojkvän" eller "shit där går ju rickard om 15 år"

Det är alltså det jaget som jag ska vara stolt över? ja föffan.. För nu är det ju inte så att jag handlar ju inte bara om kattdregel och dåliga internskämt som alla kan haka med på, utan jag är faktiskt ganska snäll också ! Coolt va?
Ballsnäll. Yeah. Jag vet inte varför jag sitter här och skriver om mig själv egentligen. Kan vara så att jag har fått höra saker om mig själv idag som jag verkligen uppskattat att höra.

För att citera Vincent "You are the stranger that confuse my heart". Egentligen känner jag mig inte ens förvirrad, för jag känner inte att jag bryr mig så mycket om det som händer eller inte händer, vad som kommer att hända eller inte.

Haha, just nu sitter jag och kollar på "so u think u can dance" sån här audition. Fyfan vad vissa verkligen tror att de kan. Det är som att jag skulle söka och dansa etage-dansen liksom hahaha. nej det funkar ju inte,. det borde de fatta. det är ju samma sak med idol-audition. neh. Kul är det, men sorgligt också.

jag vettefan hur många av de som jag känner som läser det här.. Men jag har rätt många läsare o jag har ingen aning om vilka de är ^^  haha. Lite kul änna.


Well.. lite funderingar nu då...
snart är studentens dagar komna och jag var och betalade min balklänning idag. Den är så fin så jag vill bara krama den. haha, nej men seriöst.. Vacker, elegant, superb =) Tack alexandra xD
Hursomhelst så efter studenten så blir det ett sommarjobb på 4 eller 6 veckor. Sen är planen att hitta ett annat jobb i Örebro.
Men mitt huvud är lite förvirrat just nu. För i stockholm finns ju fler möjligheter.. Man kanske skulle försöka titta efter ett jobb där innan jag ska plugga. Men samtidigt vet jag inte om jag vill.. För sthlm är inte min grej riktigt.
Men jag får se hur det blir med den saken ;) höahöa ;)

Nu ska jag sluta skriva för nu gör mina skinkor ont av denna superosköna soffa :D så åter till mys med missmamis och ett glas vatten eller något, jag är törstig :)

So long fuckers, så hörs vi snart igen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: