Som det brukar vara...

you are the stranger that confuse my heart-

Kategori: Störande flygande varelser.

tomt ^^,

Jag sitter och läser denna patetiska blogg. Jag kan säga att den är det ja. Funderar på att ta bort den och sen göra en ny..  ^^ Mkt tragik här. ajjaa, det är lite lätt skoj att läsa igenom ibland ändå. :)

Igår kom jag hem från Örebro. Har varit hos min bror där och nu ska jag börja söka lägenhet där :) ska väl försöka få tag på ett jobb innan jag börjar plugga igen =)
Hoppas på sommarjobbet nu bara. inte för att det är ngt som jag vill göra, men jag vill ha pengar så med automatik vill jag ju göra det ^^ höahöa.

Örebro ja... Hoppas jag kommer trivas där på heltid.. :) Men det lär jag ju göra.. Finns ju ungeför likalite att göra överallt o då får jg ju bo hyffat nära min brorsa också =)

Nej vafan.. Nu ska jag söka lägenhet ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: