Som det brukar vara...

FREDAG!

Kategori: Störande flygande varelser.

HAHAHAHA.

Kvällan började hos sillan
som bjöd på god mat, dock mindre häftig musik. Men den gick an.
M blev pissed på mig för att jag är en kisskorv, men sen bad M om ursäkt o vi kramades o sådär. haha
Jag vill bara meddela att jag inte är helt nykter.
i alla fall...
Dagens kommentar är ändå från S som sa:
"I wanna slajk your dajk" som från började med " i wanna sajk your dajk"

Först skulle hon alltså försöka säga "jag vill suga din kuk" på engelska. men eftersom hon suger röv på engelska så blev det helt fel :D
Till sist så skulle S alltså nöja sig med att "jag vill slicka din kuk" hahahaha jag dööööör.
seriöst " I wanna slajk your dajk" :D aaahaha hon är för rolig.

haha filmkväll med T imorn? troligtvis inte.. men vi får se :)




Puss på vääärldens bästa Sandra :D!

o så puss på S o M också.

Patrik kan få en liten puss bara för att han aldrig hörde av sig också :D



PUSS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: