Som det brukar vara...

Jag vill härifrån nu!

Kategori: Störande flygande varelser.

Ja tack.

Jag känner mig lite som en relativt stor ballong. Som snart kommer explodera och det kommer göra ont.
Inte bara för mig, men också för de jag känner.
I den här lilla sketna hålan så har man ingen framtid. Såvida man inte har tankar på att .. hmm, där kom jag inte på ngt mer. Så här har man alltså ingen framtid! Märkligt det där, visst?

Sen är svenska språket jävligt fult också
. Jag vill flytta till USA. Inte bara för att språket är fult, men för att jag vill. Jag har dreglat över USA sen jag var där för snart 4 år sedan.
Alla människor är så trevliga och serviceminded (som det heter på både Norska och amerikanska :D)

På tal om norge så har jag nyss sökt ett jobb där. Jag o putteluring sökte samma jobb. Och jag vet hur vi ska få tag på lägenhet om vi får jobbet.  Det kommer lösa sig, det vet jag.

Nu sprängdes ett hus på TV, det var fint...

tjugondenånting-dagen på CK nu. Har väl gått sisådär.. Men till veckan blir det hårt. Ska FAN nå mitt mål.
Eftersom vi lever i det samhälle som vi gör, så är det nog ett måste.


Jag är så sjukt trött på folk, eller ja, människor, som tror att dom är mer än vad dom är, även fast dom inte är det. Jag älskar människor med drömmar o förväntningar, men nu snackar jag satans besserwissers. Hur sjukt dryga är dom inte ?
"JAG VET BÄST", "JAG KAN ALLT"


- NEJ du vet inte allt din halvruttna amason, OCH NEJ du kan verkligen inte allt. Så lägg av med ditt själviska jävla dreggel o börja se att det finns mkt mer att lära.

Och till dig som säger att Sverige är ett bra land
, kan typ torka dig i röven med nånting som inte känns bra dagen efter.

Oj vad arg jag är. MED ALL JÄVLA RÄTT! Så håll käft o se dig omkring litegrann..



Vad gör man om dagarna om man är arbetslös?
Jag har bara tur att jag har en god vän som pluggar på distans som jag kan umgås med. Annars hade jag tillbringat min tid på ett annat ställe någonstanns väldigt obekvämt för själen.
Men min dag består inte av speciellt mkt iaf.

Jag vaknar, jag går upp, vissa dagar klär jag itne ens på mig
, jag sätter mig vid min sketna dator, söker jobb, duschar, äter, ibland äter jag inte ens för det finns ingen anledning till att äta de dagar som är som värst.
Men de flesta dagar klär jag på mig, går till S eller så kommer S hit, vi sitter o gör inte mkt, pratar. Men jag uppskattar det. Du gör mitt liv lite mer värt :)

Nåja.. Jag kommer inte klara av att bo hemma mkt längre. Så.. vad har regeringen för lösning på den stigande arbetslösheten måntro?

FU

Kommentarer

  • Putte för fan säger:

    Jennie, jag är helt på din bana! Det hela slutar med att det är regeringens fel!



    Puss på dig ängel!

    2008-11-17 | 00:10:56
    Bloggadress: http://justadude.blogg.se/

Kommentera inlägget här: