Som det brukar vara...

Och för er som undrar...

Kategori: Störande flygande varelser.

Om jag någonsin använt jeans..
Hittade beviset i min låda med gamla foton idag :D
Iofs har det väl hänt nån enstaka gång att jag haft på mig det, men här ser jag iaf ut att trivas i det :D

Jag är den minsta i mitten där för er som inte fattade det. Typ för stor jeans jacka o byxor :D



För att gå tillbaka i tiden litegrann, eller ja, snarare 25 år i tiden, så hittade jag ett sånt jävla gulligt kort på min bror som en 8månader gammal bebis :D



SÖTASTE EVER! :D

Nåja, cirka 6 år efter den där bilden...
så var jag cirka 6 månader:





Måste få erkänna att jag var en fett söt bebis :D haha.

NU KOMMER FINALEN MINA VÄNNER.
JAG HAAAAAAAAAAR VARIT ROLIG!!!!





Om det syns dåligt på bilden så är det Sara i busken o jag i den sexiga baddräkten.
VI HÅLLER I VARSITT BADMINTONRACKET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

ÄGD SOPA!
  


Höhö, nåja.. Det får räcka för idag :P haha. uuh vad roligt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: