Som det brukar vara...

Skrämmande detaljer

Kategori: Störande flygande varelser.

återigen så kan man tycka att fallet är så att saker man vill veta egentligen slutar med att man egentligen inte vill veta det.
Men då vet man det redan o har fått en grymt snuskig bild i huvudet,

Vi säger att du hör din mamma säga något, som du tyckte lät snuskigt, men du KAN ha hört fel. Du blir nyfiken, o i värsta fall berättar hon exakt vad hon sa, i bästa fall avslutar hon hela grejen med "det var inget".

Jag har nämligen gjort det här misstaget ett par ggr, både med vänner och familj.

Oftast så kanske man hör rätt
men man vill höra fel så man säger "URSÄKTA??!" o så får man höra det igen, denna gång lite mer detaljerat. Och då när man fått reda på den hemskt osmakliga nyheten som förvisso säkert är ett skämt(men inte alltid.. tro mig..) så börjar man bygga upp en bild i huvudet som man helst inte vill ha där.
Jag kan dra många exempel, men jag vill inte verka dum, så jag skippar det.

Jag kanske iofs redan verkar dum, men då får jag fan verka som det :)

DESSUTOM SÅ SKA JAG BARA UPPMANA ER ATT LÄSA MIN BLOGG MED INTERNET EXPLORER. FÖR MOZILLA FIREFOX VISAR INTE MIN FINA NYA DESIGN VA? SVART O SÅDÄR.
bara ett lite pm. heh. .



Idag har jag kommit på att indigo låter som ett djur, men visst är det en färg ?
Dessutom så har jag kommit på (iofs för aslängesen) att DROWNING POOL är sjukt bra o jag älskar deras första skiva bajamkt.


Hmm, dagens låt ?

Drowning pool - all over me

ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: