Som det brukar vara...

Nybäddad säng och ensamhet.

Kategori: Störande flygande varelser.

Jahooo... Nu ligger jag återigen i min säng, ensam. Som alla andra nätter. Kan man uppskatta ensamhet?
- Jag kan. Men inte idag, inte igår och absolut inte i förrgår.
Men ibland är det skönt att få vara ensam. Men samtidigt så är jag ju hällre ensam tillsammans med någon.

Idag har jag då inte åstadkommit Speciellt mycket må jag säga. jag har sökt ett jobb i Örebro, mer än så blev det inte. Diskade dock en sjuhelskottas disk med S hemma hos J idag. Stackarn hade migrän.
E kom hit en stund på förmiddagen och drack kaffe o tog en cigg med mig. Men hon hade lätt brottom då hon skulle fara till Borlänge med G och M.
Jag har faktiskt försökt pratat allvar med pappa idag också, men han lyssnar inte på något av det jag säger, så han kan ju ändå äta den där intrampade hundbajsen mellan bergsgatan 15 A och 17 A.
Om han bara kunde fatta hur jävla arg han gör mig ibland. Kotte på honom. Nåja, nog om det.

Imorgon blir det till att fodra sig en aningens onykte
r och babbla strunt i dimmans tid. Skönt ska det bli. E skulle väla komma vid 19 och S är nog här tidigare, vem vet. Får se vad M hittar på.


Usch, jag har fortfarande inte bestämt mig för om jag vill plugga till Lärare. men jag har till 15 april på mig så jag lär hinna bestämma mig för om jag vill ha ~200'000 i studielån eller ej.
Spännande det där med pengar. JAG HATAR DEM!!!


Mjaha.. Jag känner mig inte trött
, men jag känner att jag måste sova, för jag börjar bli hungrig o jag ska försöka komma upp imorgon vid 0800 hade jag tänkt. Måste väl få någonting gjort. Har inte ens kopplat in mitt playstation. Visserligen tar det 1 minut, men i alla fall.
Jag känner mig förslöad och jag kan slå vad om att när jag vaknar imorgon efter att 3 alarm har ringt så är klockan närmade 11. Jag är nog allt ett tragiskt under ;P haha
Och nedladdingarna kan suga min röv just nu, för jag tänker stänga av datorn i alla fall. Så äre..


Shit, jag är så bra på att skriva meningslösa bloggar. Men jag var tvungen kände jag. haha.


För att lägga till en liten mening till så vill jag bara säga att jag är trött på att folk bara pratar om sig själva. *vinkar till allmänheten*




Godnatt suckers, ge mig en man! :D (inte ronald mc donalds da huzz....)

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Den intrampade bajsen var fin, den skulle du ju äta till middag.

    2008-10-12 | 21:29:22

Kommentera inlägget här: