Som det brukar vara...

Hej mina vänner och alla ni andra.

Kategori: Störande flygande varelser.

Hejhej, tänker du nu..

Ja, hej.
Så här är det. Nu var det längesen jag förgyllde din vardag med ett sådant där grymt bra inlägg. Du har suktat efter att läsa om mitt tråkiga liv. Just därför att du inte har något liv, precis som jag.
Man brukar tycka om att läsa om människor som skriver om sina miserabla liv, eller hur?
Visserligen är inte mitt liv miserabelt, utan lite mer tråkigt, helt enkelt.
Just därför blir den här bloggen grymt tråkig, lite smått lame. Men eftersom du ändå läser, så måste det ju betyda att en liten gnutta intressant är mitt liv ändå, trots alls.

Nåja.

Det har hänt en heeeel del sen sist. Eftersom jag gillar punktlistor så får det bli en sån.
Jag har alltså:
  • Slösat bort alla mina pengar och tjänat nya igen och slösat bort dom också!
  • gått ner 3kg!
  • träffat grymt bra människor
  • träffat grymt dåliga människor
  • mer eller mindre fått en totaldiss
  • varit på "THE" herrgård.
  • fått myggbett som tydligen förökat sig (tanken har slagit mig att det faktiskt inte är myggbett, ja)
  • flyttstädat min brors lägenhet (no chance in hell att jag skulle göra om det..)
  • gjort saker jag inte ska göra, men som jag tycker om att göra. (konkreta greta.. höhö)
  • fått ett jättekonstigt sår i näsan, som gör apont o som inte läker.
  • sökt in på högskola/universitet!
Det var lite av allt som skett.
Jag skulle så gärna vilja skriva allt som hänt, men det kan jag inte av vissa spektakulära skäl. Vissa skäl anses tillochmed som säkerthetsskäl. Jag vill ju inte att någon ska råka illa ut tack vare mina val här i livet!

Skolan har jag sökt in på också, som jag nämnde ovan.
Då undrar säkert ni VAD och VAR? Eller ?
Patrik mumlar säkert för sig själv o tycker jag är en smärre idiot, vilket jag förvisso är. Eftersom min stora dröm är att flytta utomlands, till ett varmt ställe och aldrig mer flytta hem. Men den drömmen finns kvar och den kommer gå i verk :)

Nåja!
VAD?: Till Förskollärare
VAR: Örebro, Falun, Linköping, Karlstad och/eller Uppsala.

Så i höst blir det äntligen farväl ludvika för förhoppningsvis alltid! (!!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D )



Jag känner att jag har så himla mycket att skriva om just nu
, men jag vet inte om det är någon vits alltså haha.
Jag har så grymt mycket tankar och funderingar som far runt i mitt huvud. Men vad gör man åt saken?
Jag vet inte.
Men jag mår grymt bra nu i alla fall, vilket är toppentoppen, right ? :)


Nej, jag ska ge mig för  idag och samla mina tankar på ett A4-papper istället. Dom får plats där om man kodar språket, jag lovar!


Puss!

Kommentarer

  • Johan säger:

    Din blogg är bra ju! :)

    Så det blev Öret till slut? Du kommer ju kunna välja och vraka bland alla lägenheter här din lyckans cheese!

    2009-04-16 | 18:10:02
  • Jennie säger:

    Haha! Jag tror ändå jag vill bo i studentlägenhet :-)

    2009-04-16 | 22:54:30
    Bloggadress: http://freakydetails.blogg.se/

Kommentera inlägget här: