Som det brukar vara...

Galen kväll i örebro.

Kategori: Störande flygande varelser.

ska försöka bota min "bakfylleångest" med ett inlägg, haha, tror inte det kommer hjälpa men man kan ju alltid försöka!

Jag, sofie o daniel satt hos mig o drack ett x antal öl.
Elin var här också.
Senare, säg 23.30 ca drog vi ner på city och gick till stallycktan för att ta några lugna öl. Men tji fick vi säger jag om den saken. Mr T var där och det första han gjorde var att hälla ut en hel öl på mig, tack.
Så han fick en smäll och en skalle i pannan, det gör ont idag.
Jag har ingen aning varför det blev en skalle helt seriöst. Jag vet att alla skrattade o typ "du vågar inte göra det" oh heeells yes att jag vågade efter typ 7-8 öl och ett par jinx. Men det är inte värt idag.

Han gick hem senare
så satt vi kvar ett tag tills daniel o sofie skulle hem kl 01(???, svikers? haha) Men då hade jag sån brutal tur så K skickade sms precis o han o ett par kompisar till honom kom till stallis vid halv två typ. Var jättekul att träffa honom igen. Men jag var så jäkla full så jag visste inte riktigt va jag höll på med ett tag där.
Vi gick från krogen vid 02 ca och vi skiljdes åt med hans kompisar o vi påbörjade stadsvandringen till honom.

Pinsam tjej, jättefull tjej, jag alltså, skulle kräkas tydligen... Nåja. Haha


Jag håller tummarna! eller ja, iaf en!
han är så bra!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Pinsam, jättefull och totalt livsfarlig :D

    2009-08-17 | 17:23:19
  • Johan säger:

    Postat av mig alltså ;P

    2009-08-17 | 17:24:09
  • sarisen säger:

    Har du skallat t? du är ju fan galen:p

    2009-08-17 | 20:13:01

Kommentera inlägget här: