Som det brukar vara...

Ja... Tyvärr...

Kategori: Störande flygande varelser.

Ingen fara! :)

idag har varit en bra dag.
Började med att jag sov ganska länge, vilket kanske inte var så bra, men sen bestämde jag mig för att åka ner på stan. Köpte lite grejer som var välbehövda.
Sen åkte jag hem igen o satt hemma ett tag, fixade med lite grejer.
Sen kom K hit vid 18-19tiden och vi drack kaffe o spelade kort. Helt plöstligt var klockan typ halv 2 på natten o då var han tvungen att åka hem till katterna o släppa in dem, haha. Var en mycket trevlig kväll måste jag få säga.
Annorlunda men trevlig!

I morgon vet jag inte alls vad jag ska göra faktiskt.

det är ju inte direkt så att jag har nån städning eller nåt att göra. Får väl kanske bli stan imorn också eller något. Måste köpa filtar och en luftmadrass eller nåt skoj för kommande övernattningar :)


Nåja, nu ska jag lägga mig och fundera över livet haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: