Som det brukar vara...

ordspott.

Kategori: Störande flygande varelser.

Det är svårt att veta hur man ska gå hårt åt
när allt kan gå åt på samma gång.
Det är lätt att göra fel
när fel är rätt
och rätt är fel
då fel oftast är fel svar på alla frågor.


Om jag säger ja
när du vill ha nej
kan det bli problem.

Jag har ingen koll på hur du fungerar.

Jag har ingen koll på varesig du är inåt eller utåt

eller om du står rakt eller sitter.
Jag vet hur du pratar och hur du ser ut
Men mer än så kan jag inte säga
nu.

Jag vet inte hur jag ska vara

kännas,
höras
eller synas för dig.
Vem är du?
Jag vet inte hur jag fungerar med dig.

Jag vet inte hur jag ska vara
kännas,
höras
eller synas för någon.

I mitt virrvarr av borttappade ord
känner jag inte igen mig själv längre
Jag är mitt i något hela tiden
och jag står bara still

Låt mig visa mig själv
den jag är
den jag vill vara
för det är den personen jag vill visa dig

Men när nerverna spelar spratt med mina stämband
är det bara den andra som tar över.

Jag är inte två, men jag är en svag person


Jag är en svag person som vill växa stark i dina armar.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: