Som det brukar vara...

Nu

Kategori: Störande flygande varelser.

Ibland känns det som att man inte räknas
ibland känns man bortglömd
speciellt i dessa stunder
när man väntar sig ett under

man tror så mycket hela tiden
och inte vill man bli sviken
man vill räknas
man vill finnas.

tankarna ligger som ett tjockt lager
som en dimma
som en is
som en vind hård som sten

de virvlar som en tornado
det gör ont att andas
när jag tänker på dig
som att du vore kärlek.

när jag andas vinden
som är hård som sten
vill jag minnas att du
är som en tornado

du får mig att känna något
något jag aldrig tidigare upplevt
du gör mig levande
och du kan döda mig så lätt.






Jag kan inte förklara vad det är
som virvlar i min hals
nog är det en känsla, stor o stark
men jag vet inte vad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: