Som det brukar vara...

....

Kategori: Störande flygande varelser.

"Det klär dig inte att vara svartsjuk!"
- nej det klär inte dig att vara en stor idiot heller, men vad kan vi göra åt saken?


Vad ska man göra åt allt?

Brorsan ska flytta till en herrgård nu snart, kommer bli riktigt bra, så jävla fint hus. Herrgården är såpass fin att man skulle kunna tänka sig att idka samlag med byggnaden! SÅ illa är det.
Synd bara att den ligger i hallsberg istället för örebro tycker jag. Men jag ska väl förmodligen flytta till örebro själv så jag får väl se det så ;P haha.

I helgen blev det en tvådagars
och det är inte hälsosamt.
Nu ska det bli ett x antal vita veckor framöver, allt går ju bara åt käppen ändå.

Förlåt för att jag förstörde din kväll igår.


Jag vill flytta härifrån nu så jag kan sluta se tillbaka på allt hela tiden.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: