Som det brukar vara...

fredag, lördag, söndag, måndag...

Kategori: Störande flygande varelser.

Tisdag, idag!

I fredags var jag, brorsan, larsson, sofie, lotta, spannen, hare och dan
(sry om jag missat ngn) på Backyard babies och hoppade runt o störde folket som faktiskt var intresserade av musiken.
Det var grymt jävla roligt! (ursäkta...)
Det var så grymt kul så att jag kom hem med en blå arm och en blå fot UTAN att jag ens kännt något. Upptäckte det på söndagen när jag vaknat upp ur dimman. (ja det tog mig 2 dagar..)

I lördags så vaknade jag upp i brorsans soffa
och mådde inte allt för bra, men väckt hade jag blivit av en ÖVERGLAD Deli, tyckte jag. Hon var säkert som vanligt, men jag var apbakis och ej på humör, så det gick ut över henne. Men hon vet att jag älskar henne för det, så det var ju egentligen skitsamma! ;)
Lördagen tillbringades iallafall i Marieberg med IKEA och diverse andra affärer.
Jag inhandlade inte allt för mycket, lite ljus och sånt småplock som vanligt! Men så hittade jag en jättefin kjol på köpcentret som jag köpte också, så jag gick ju inte tomhänt därifrån iallafall, och det är väl det som är meningen kanske.
Vi var hemma i ludvika vid kl19 någonting, minns inte vad jag gjorde resten av kvällen, jag tror jag käkade godis och sov.

I söndags så var jag på Rusta och Elgiganten med Parker och det var säkert trevligt. E Kommenterade mitt hår: "Vad långt hår du har Jennie" - No kidding?! ;P haha. Gullig.
Senare den dagen om jag inte minns fel så kom Sara över, sen Deli också, men jag är inte helt 100 på den, och det spelar fan ingen roll alls haha.

I måndags, det vill säga igår, så var jag på arbetsförmedlingen kl 09
helt i jävla onödan, jag HATAR arbetsförmedlingen, enligt mitt tycke så är dom inkompetenta skitarslen som sitter o kostar pengar helt i onödan.
Well(s), kom i alla fall upp i tid och gick till S och hämtade papper att fylla i! (skitskoj)
Men hade en trevlig förmiddag med Sarisen i alla fall och det var det garanterat värt.

I dag så vaknade jag vid halv 9 eller något och gick upp, käkade frukost, kollade på tvshop, Deli kom hit en koooortis, gick igen, kom igen, skrämde livet ur mig VÄLDIGT mycket då hon bara helt plötsligt stod i min hall???!! Jag tror hon är konstig! Sen åkte vi och handlade, Hon bakade, jag kolláde på, vi käkade glass o annat skit.

Sen NU har vi äntligen kommit till dagens höjdpunkt.

Dagens:

Deli läser ett recept på snickerscupcakes...
Jag läser också...

Jag säger "uuh, banan i ?
Hon säger "Det kan uteslutas!"
Jag säger "mehn, sandra, det är ju banan I snickers"
Hon säger "Vaah, är deet ???" (skitseriös)
Jag börjar asgarva
Hon säger "meh.. neej, det är det inte"

HAHA, DÄR har vi en sann blondin! (men hon är inte blond.. hmm) ;)


Nåja, nu har ni smyggluttare en uppdatering om vad som hänt i mitt liv, kul va?
Förmodligen inte.



Puss på dig <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: