Som det brukar vara...

Är det inte förjävligt ?

Kategori: Störande flygande varelser.

Svaret är enkelt.
Svaret är JA!

Det är jobbigt att veta hur man ständigt ALDRIG räcker till,

det är surt att se hur det går i vägen för människor man avskyr.
Det är rent ut sagt förjävligt. (höhö)

Man går runt och tror en massa saker hela tiden,
man har grymt höga förväntningar.
Jag är seriöst snart 20 år och jag har fan inte ens levt livet litegrann.
Motgångar... ? Ja, det är vi familjära med.

Och jag är så trött på folk som handlar innan dom ens funderat på vad dom gör, hur dom gör det och hur det kommer få en att må.
Att ta saker förgivet? Det är en klassiker.
Det finns nog i allas handlingar, kanske tillochmed i mina, men jag har lagt ner det rätt mycket eftersom att jag vet att det tjänar aaabsolut inget till. Det suger faktiskt ganska rejält måste jag få erkänna.

Jag skulle dock kunna erkänna rätt mycket här, men vem fan orkar.

N, lycka till.
R, lycka till.
K, TACK!!! :)


Och sen för er som helst plötsligt tog åt er. Sug nåt..

puss.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: