Som det brukar vara...

Fredag...

Kategori: Störande flygande varelser.

Hej och hå, mina vänner små (haha lameassfuckfrog... hmm)

Kom hem från Örebro i torsdags o det sög
rätt mycket att komma hem.
Det enda man får höra nu är klagomål, klagomål och klagomål.. glömde jag säga att jag fick höra klagomål förresten?
Måste missat det............................
Orkar inte...
Men jag o Sara kom i alla fall på en grymt bra idé till en tröja vi ska trycka, loord, den kommer bli HET! :D

Ska ringa soc på måndag
o kräva ett eget hus, ska höra vad man måste göra för att få ett i örebro.

Bara så att ni vet är det en vis flicka i vårt land som har flest parkeringsautomater samlade! Vilken jävla merit. Det värsta av allt att det var väl typ 200st, kommer inte ihåg exakt.
Nödvändigt..
Hoppas dom kommer till användning.


Nej usch, sova lite.. o länge...

jag vill inte vara här :(
Och N vill inte ha mig i sin skrubb :((( haha


puss (varför ????!)


Kommentarer

  • Sarisen säger:

    SÅ värt:D

    2009-01-03 | 16:53:49

Kommentera inlägget här: