Som det brukar vara...

Och jag bryr mig...

Kategori: Störande flygande varelser.

... inte!



Jag bryr mig så mkt om "exprinsessans porrskandaler" så det är nå snuskigt om det.
Galet.


Måste ju vara dagens nyhet! :)
Blev helt till mig när jag läste denna nyhet så jag blev darrig i benen o ville bara skrika rakt ut av glädje!


Nej men vad synd då, tycker ni, att jag inte bryr mig.
Kan jag lägga ner o klaga så mycket på dagens journalistik eller dagens samhälle överhuvudtaget? Nej det kan jag faktiskt inte. För jag ska klaga på allt.
Och stör det dig så kan du sticka in ditt huvud någon annanstans för vet du vad ??
JAG BRYR MIG INTE! :)

Jag bryr mig inte om börsen krashade IGEN för 458:e gången, Nej jag bryr mig inte. jag bryr mig lika lite som den första, andra, tredje och den fyrahundrafemtioandra gången! YAAAH!
För vet du varför?
Jag kan inte göra något åt det, och jag kan heller inte göra något åt att mitt liv är skit just nu. Kan du?
NEJ!!!
För du bryr dig inte..
so step back, you smug fuck!

Ohlala, angry angry... doh...


Visst är det fint att leva mina vänner, visst är det :)

avslutningsvis för idag...



Det var fan årets nyhet ! :D

Förresten...


Kommentarer


Kommentera inlägget här: